2017. szeptember 13., szerda

Hemski visszatért műtét után. Most új szerződést keres az NHL-ben

A Texas klubban, amely 2014-ben hároméves szerződést kötött 12 millió dollárért, a Hemski folytatni kívánja. "Pozitív, hogy visszajöttem. Keményen dolgoztam rajta, és nagyon jól érzem magam. Örömmel játszottam újra "- mondta Hemski a nhl.com-nak, szeptemberben a Toronto-világbajnokságot képviselte, és megsérült a csípőjével az Egyesült Államok elleni döntőben. Za Stars szintén az NHL megnyitó mérkőzésén Columbus ellen.

"Bent éreztem magam. Úgy éreztem, izzadtam. bet365 online sportfogadás Visszamentem Dallasba, és rehabilitációba kerültem. Azt hittem, visszajövök. Egy mérkőzést játszottam, de ez nem javult.Szükségem volt a műtétre "- mondta Hemsky, aki októb er 31-én műtétet végzett. Az eredeti előrejelzések szerint öt-hat hónapot nem bet365 fogadás bónusz vesz igénybe, hogy gyakorlatilag elveszítse az egész szezont. Meglepő módon azonban sikerült meggyógyítania a bázis vége előtt a hónapot. "Öt hónap múlva térhet vissza, de általában hosszabb időt vesz igénybe, hogy ugyanazt a sebességet érezze. Ez nyolc hónapig tart, néha évente. "

bet365 ingyen fogadások A Dallas-jelentés március 2-án visszatért párbajba a New York-i szigetlakók ellen. Bár a mérkőzés nem érte el a korongot, nem hagyta ki a következő mérkőzést Floridával és Washingtonnal. Még mindig elkapja a birkózó mankot.

"Meg kell alkalmazkodnod és hozzá kell használnod. Ha nem játszol ilyen sokáig, nem számít, mit csinálsz.A helyreállítás során, akkor próbáljon me g minden, amit akar, de a játékban helyzetekben, csak hosszabb időt vesz igénybe „, rájön.

Dallas a Nyugati konferencia a 11. pozícióban az elért nyolcadik hely, ahol találkozik hét pont. "16 meccsünk van előttünk. Ez sokat. Meg kell összpontosítani minden, és megy játék játék, „mondta Hemský hogy az NHL az Edmonton, Ottawa és a Stars játszott 827 játékok és összegyűjtött 565 pontot 170 gól és 395 gólpassz.

A visszatérés a cseh csatár szintén elismerik az edző Lindy Ruff. "Aleš az elmúlt évben fontos csapatunk volt. Nagyszerűen játszott. Nehéz kezdeni a szezont ezen a szakaszában, de Washington ellen nagyon jól teljesített.Csak akkor jobb, „mondta Dallas edzője.

A többi év Hemský és harcolni a jövőben. Júliusban válhat korlátlan bet365 fogadási bónuszok az interneten ingyenes lejátszó, és ő is csak a három évvel ezelő tt, hogy válasszon a menük az összes klub.

„Ha lehetséges, szeretnék maradni Dallas. Most, hogy nem foglalkozik egyáltalán, mert sérült voltam sokáig.


Örülök, hogy tudok játszani újra és kiderül, ha megvan-e vagy sem „, mondta Hemský.

bet365 sportfogadás bónuszok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése