2017. április 16., vasárnap

Luis Suárez:, Biting desí ľudí, ale je to relatívne neškodný '

som vedel hneď, akonáhle sa to stalo.

Mal som nechať ľudí dole. Môj tréner Óscar Tabárez, "El Maestro", bol v zlom stave v šatni. Nemohol som sa pozerať na svoje spoluhráči. Nevedel som, ako som mohol ospravedlniť sa im. Nemohol som sa pozerať na Maestro. Povedal mi, že novinári sa ho pýtali na udalosti, a že by im povedal, že nič nevidel. Moji spoluhráči sa snažili mi povedať, že možno bola situácia nie je tak zlá. Ale ja som nechcel počuť jediné slovo. Ešte dva dni uplynie, než som musel odísť Brazílii, ale v hlave som už bol preč.

som bol v tréningu druhý deň, ešte v tomto bezvedomí stave popieranie.R ovnako ako sme dokončili relácii, Maestro mi zavolal. Mal správy: "To je to najhoršie, čo som kedy mal povedať hráčov." V tej chvíli myslel som si, že tento zákaz bude 10, 15 alebo dokonca 20 hier, ale potom povedal: "Deväť zápasov." ktorý nevyzeral o nič horšie, než som sa obával. Ale on ešte neskončil: "A nemôžete vkročiť v každom štadióne. Budete musieť odísť. Nemôžeš byť nikde v blízkosti čatu. "

Chcela som zostať a podporiť svoj tím-kamaráti. Bolo vidieť, že emočne tím zomrel. Tie boli potopené. Dokonca aj keď som nehral, ​​chcel som sa pokúsiť, aby sa na veci, v niektorých malých spôsobom. Ale vedúci tímu Eduardo Belza, bol informovaný, že som sa musel čo najrýchlejšie opustiť tím.Liečili ma horšie ako zločinec. Môžete potrestať hráča, môžete zakázať hráča z hrania, ale môžete ho zakázať od bytia vedľa jeho spoluhráčov? Jediný dôvod, prečo som neplakala, že som stál pred trénera, keď mi povedal, čo je nové.

Ak by zákaz zastavil na deväť zápasov Uruguaj, tak by som to pochopil. Ale zákaz mi z hrania pre Liverpool, keď moje zákazy v Anglicku ma nikdy zabránené hrať za Uruguaj? Zákazu ma zo všetkých štadiónoch po celom svete? Hovoriť mi, že som nemohla ísť do práce? Zastavenie ma od dokonca behať po obvode futbalového ihriska? Stále sa zdá neuveriteľné, sa mi, že kým Medzinárodný športový súd rozhodol inak, FIFA moc vlastne išiel tak ďaleko.Luis Suárez držal zuby po hryzenie Giorgio Chiellini na tohtoročnom Svetovom pohári. Foto: Andrew Boyers / Akčný Obrázky

Nikdy zakázané hráčov také predtým za porušenie niečí nohu alebo rozbije niečí nos cez tvár, ako Mauro Tassotti urobil Luis Enrique na 1994 svetového pohára. Urobili veľkú vec povedať incident sa stalo "pred zrakmi celého sveta." Zinedine Zidane headbutted Marco Materazzi v konečnom Svetového pohára v roku 2006 a dostal zákaz tri stretnutia.

Bol som ľahký cieľ, možno. Ale bolo tam niečo dôležité som musel čeliť: že som urobil sám ľahkým terčom. Urobil som chybu. To bola moja chyba. Jednalo sa o tretí čas sa to stalo.Potreboval som pomoc. Po mojom 10-timom zápase v roku 2013, keď som zrazil Branislava Ivanoviča, som spochybnil dvojité štandardy a skutočnosť, že nikto skutočne neublíži, sa nikdy neberie do úvahy. Poškodenie hráča je neporovnateľné s tým, čo utrpela strašná výzva. Niekedy je anglický futbal pýcha v tom, že má najnižšiu pocet žltých kariet v Európe, ale samozrejme to bude mať, keby ste si mohli niekoho odobrať a ešte nie ste rezervovaný. Keď môžu povedať, že ide o ligu s najmenším kariérne nebezpečným riešením, potom bude na čo byť hrdý.

Viem, že občas uhryznúť šiat, je to ale pomerne neškodné. Alebo aspoň v prípadoch, s ktorými som bol zapojený.Keď Ivanovic vyhrnul rukáv ukázať rozhodca známku na Anfield, tam bolo prakticky neexistuje nič. Žiadny z uhryznutie bolo ako Mike Tyson na Evander Holyfield má ucho. Ale nič z toho robí to dobre.

Keď som sa vrátil domov a videl televízny obraz mojej uhryznutie na PSV Eindhoven záložníka Otman Bakkal v roku 2010, plakala som. Práve som sa stal otcom na mladú dcérou, Delfina a myšlienka, že by vyrastajú vidieť, že som urobil to ma rozrušilo viac, ako čokoľvek iného.Keď sa moja žena Sofi videl zábery, povedala mi: "Čo na Zemi boli myslíš?" Musel som začať sa snaží odpovedať na túto otázku pre seba.

V hladina adrenalínu v hre môže byť tak vysoká; pulz je pretekanie a niekedy aj mozog nie je držať krok. Tlakové Úchyty a nie je odvzdušňovací ventil. V roku 2010, bol som frustrovaný, pretože sme boli kreslenie, čo bol veľmi dôležitý zápas, a my sme boli na zlom behu. Chcel som urobiť všetko správne, že deň, a to pocit, ako keď som robil všetko zle. Zadržiavaná frustrácie a pocit, že to bola moja chyba, dosiahol bod, kedy som nemohol obsahovať to nič viac.

S Ivanovic v roku 2013, sme mali poraziť Chelsea ešte mať nejakú šancu robiť to do ligy majstrov.Mal som hroznú hru. Dal som preč hlúpe trest s hádzanú a cítil som všetko proklouzává medzi prstami. Cítil som ako sa navíja.

Okamihy pred Chiellini skus, mal som veľkú šancu nám 1-0 nahor. Keby som skóroval tohto cieľa, ak Buffon nemal mierenou, potom by som urobil čokoľvek. Ale ja minul šancu. Uruguaj fanúšikovia čakať na svojho hrdinu na letisku v Montevideu. Fotografie: Imago / Barcroft Media

Keď srdca sa zastavil pretekanie po zápase, je to ľahké obzrieť a povedať: "Ako si mohol byť tak hlúpy? Zostávalo 20 minút. "Ale vonku na ihrisku s pumpovanie adrenalínu a montážne napätie, vy ste vlastne ani vedomý toho, ako dlho je vľavo.Vy neviete vôbec nič. Všetko, čo som mohol myslieť, bolo: "Ja nezískal. Sme zo Svetového pohára. "

Existuje niekoľko hráčov, ktorí v tejto pozícii by povedal:" No, my sme von, ale ja strelil dve veľké gólov proti Anglicku. Som hviezda "Mohol som žiadal, aby bol vyzlečený, Moje koleno je znovu bolí, zaznamenal som dva v poslednom kole, ja som nejlepší'Ale ja chcel viac

.. strach zo zlyhania mraky všetko, čo pre mňa - dokonca nehanebne zjavné skutočnosti, že mám aspoň 20.000 párov očí na mňa; to nie je ako v prípade nemienim byť videný. Logika nepríde do neho.

Rovnako nelogické, že by to mala byť sústo.V roku 2013 bol zápas proti Čile, keď ma hráč chytil medzi nohami a ja som ho zareagoval. Nemal som za to zakázané. To je považované za normálnu, prijateľnú odpoveď. Keď som zavolal Ivanoviča po udalosti v roku 2013, povedal mi, že ho polícia prišla pozrieť a spýtala sa, či chce obžalovať, a našťastie povedal nie. Som mu vďačný, pretože cirkus mohol pokračovať dlhšie. Dajte niekoho a zabudnete ho, neexistuje cirkus. Takže prečo mám najviac seba-deštruktívnu cestu? Problém je, že toto vypnutie sa deje aj vtedy, keď na ihrisku urobím niečo brilantné a samozrejme to nechcem stratiť.Som strelených gólov a neskôr sa snažil pochopiť, ako presne sa mi podarilo im skórovať. Tam je niečo o tom, ako som sa hrať, že je v bezvedomí, pre lepšie alebo horšie. Chcem, aby sa uvoľnil tlak a tlak, ale nechcem stratiť spontánnosť v mojej hre, nieto intenzitu môj štýl hry.

Defenders viem, že taky. V Premier League, keď som hral proti niekomu, ako je Philippe Senderos vo Fulhamu, kedy Martin Jol bol ich manažér, som vedel, ako to chodí.Asi päť minúte, Senderos by krok na zadnej strane členka, keď loptu preč. "Ach, prepáčte," hovorieval.

Len som si myslel, "Jo, Jol vám povedal, čo som rád a povedal vám to urobiť."

zdá sa podiv né, to znamená po treťom incidente, ale ja som sa zlepšil, som pokojnejší. Keď som bol dieťa, som bol vylúčený za headbutting rozhodcu: Bežal som 50m argumentovať rozhodnutie, ja a ukazuje červenú kartu a ja ho headbutted.Ja naozaj nie som pyšný, že

Aj nechcel s nikým hovoriť po Chiellini uhryznutí, aj keď -. Späť v Montevideu s okenicami dole, v depresii a nechce stráviť, čo sa vlastne stalo som sa pozeral na tlačovej konferencii na televíziu, keď Tabárez oznámil, že na podporu mne, bol rezignáciu na svoj post o strategickom výboru FIFA. Od tej doby Taliansko hry, som sa cítil v depresii. Bola som v šoku, otupený. Smútok ma premohol. Sledoval som ho a začal valiť mojej tvári slzy. Nemohol som uveriť tomu, čo robí pre mňa.Ak chcete vidieť, ako veľmi ma miluje, aby zistil, čo sa deje, aké dôsledky z toho, čo som urobil, bolo, bol dušou ničí.

Sofi a ja odišiel na vidiek, aby hovoriť o všetkom, a nakoni ec som začal prijať to, čo som potreboval urobiť. Bola nahnevaná sama na seba za to, že bol pevnejší so mnou predtým. Povedala mi: "Takže teraz budete počúvať ma?" Tentoraz sa cítil, ako by tam bol žiadna alternatíva, a ja prevzal iniciatívu.

Aj urobil prieskum a našiel som tie správne ľudí [Keby som bol v Liverpoole, možno by som sa vrátil do ľudí, ktorých som hovoril, aby tam, alebo či som bola osídlená už v v Barcelone, tak by som sa pozrel do klubu, ale bol som skoro medzi klubmi, takže vyšiel som von sám a našiel tých správnych ľudí, aby mi pomohol. Je to stále cíti ako niečo veľmi súkromný, ale mám pocit, že mi pomáhajú pochopiť, že nemám držať veci; a že nemám cítiť takú obrovskú ťažobu zodpovednosti, keď som na ihrisku.

Ja už učia, ako sa vysporiadať s týmito dostavby tlaku. Vždy som radšej nechať veci pre seba, skôr než ich zdieľanie s kýmkoľvek, ale ja som sa dozvedel, že a k ho necháte ísť, budete cítiť lepšie pre neho.Nenechávajte si to všetko dusiť v sebe; neberte to všetko na samote.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése